Nie masz produktów w koszyku.

Nie masz produktów w koszyku.

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

Licznik motogodzin wodoodporny

79,00 zł

Dostępność: W magazynie

INDEKS: 04AI208101
Licznik motogodzin jest niezbędny do kontrolowania interwałów serwisowych w motocyklach wyczynowych.
Liczy obroty wału na podstawie iskry świecy zapłonowej a specjalny algorytm przelicza je na motogodziny.
Przeznaczony do silników dwusuwowych oraz czterosuwowych.

Montaż:
Licznik zlicza impulsy z przewodu wysokiego napięcia na zasadzie indukcji więc nie trzeba go podpinać do instalacji tylko zamontować jak opisano poniżej.
Licznik ma wbudowaną baterię więc nie potrzebuje zasilania zewnętrznego. Należy go przykleić lub przykręcić w wygodnym miejscu (np na ramie w okolicy główki ramy). Kabel, który jest w komplecie należy owinąć wokół przewodu wysokiego napięcia (pięć razy około 4cm od fajki). Dodatkowo można owinąć taśmą izolacyjną aby kabel nie zsuwał się z przewodu. Drugą część kabla wtykamy w wycięcie z tyłu licznika (na całej długości). Kabel zabezpieczamy tak by nie przeszkadzał i nie wisiał luźno.
Po uruchomieniu silnika klepsydra na liczniku powinna migać - to oznacza że wszystko działa prawidłowo i licznik zlicza impulsy.
Licznik motogodzin jest niezbędny do kontrolowania interwałów serwisowych w motocyklach wyczynowych.
Liczy obroty wału na podstawie iskry świecy zapłonowej a specjalny algorytm przelicza je na motogodziny.
Przeznaczony do silników dwusuwowych oraz czterosuwowych.

Montaż:
Licznik zlicza impulsy z przewodu wysokiego napięcia na zasadzie indukcji więc nie trzeba go podpinać do instalacji tylko zamontować jak opisano poniżej.
Licznik ma wbudowaną baterię więc nie potrzebuje zasilania zewnętrznego. Należy go przykleić lub przykręcić w wygodnym miejscu (np na ramie w okolicy główki ramy). Kabel, który jest w komplecie należy owinąć wokół przewodu wysokiego napięcia (pięć razy około 4cm od fajki). Dodatkowo można owinąć taśmą izolacyjną aby kabel nie zsuwał się z przewodu. Drugą część kabla wtykamy w wycięcie z tyłu licznika (na całej długości). Kabel zabezpieczamy tak by nie przeszkadzał i nie wisiał luźno.
Po uruchomieniu silnika klepsydra na liczniku powinna migać - to oznacza że wszystko działa prawidłowo i licznik zlicza impulsy.
-
+
Koszyk

(0)